Наголошуємо, що постанови Кабінету Міністрів не є законами, а є підзаконними нормативно-правовими актами. Отже, суд адміністративної юрисдикції може визнати нормативно-правовий акт протиправним (незаконним чи таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили) та нечинним повністю або в окремій його частині. A право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб’єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт.

Потрібно провести ґрунтовний аналіз постанови, щоб зрозуміти чи відповідає вона або окремі її частини Конституції та законам України – зокрема, законам “Про Національну гвардію” та “Про поліцію”, з яким кореспондується закон про Нацгвардію. Проте вже зараз можна сказати, що громадськість в постанові здебільшого збентежили саме суперечливі функції Національної гвардії, які вже присутні в згаданих законах.

Скандальний законопроект 6556 про розширення повноважень Нацгвардії досі не був ухвалений в українському парламенті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *